11 πράγματα που μπορεί να είναι λιγότερο υγιεινά από ό, τι πιστεύαμε

Πολλοί από εμάς έχουμε ακούσει γεγονότα σχετικά με ορισμένα τρόφιμα που πιστεύαμε ότι ισχύουν – μόνο για να ανακαλύψουμε αργότερα ότι αυτά ήταν ένας μύθος.

Όπως, για παράδειγμα, το γεγονός ότι ο περιορισμός των θερμίδων και η παρακολούθηση μιας δίαιτας χωρίς γλουτένη μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό για την υγεία σας.

Είναι αρκετά δύσκολο να προσπαθήσετε να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να φάτε σωστά και η παραπληροφόρηση σχετικά με την υγεία και τη διατροφή μπορεί να σας δυσκολέψει ακόμα περισσότερο.

Εμείς πιστεύουμε ότι τα γεγονότα που σχετίζονται με την υγεία πρέπει να υποστηρίζονται από την επιστήμη. Κάναμε την έρευνά μας για να ετοιμάσουμε αυτήν τη λίστα με δημοφιλή τρόφιμα που μπορεί να μην είναι τόσο υγιή όσο νομίζατε.

1. Νερό με λεμόνι

Λόγω της οξύτητάς του, το λεμόνι μπορεί να επιδεινώσει την παλινδρόμηση οξέος, μια κοινή πάθηση που πλήττει 60 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα.

Το όξινο υγρό, όπως το λεμόνι, μπορεί επίσης να είναι επιβλαβές για το σμάλτο των δοντιών. Οι οδοντίατροι συνιστούν να χρησιμοποιείτε καλαμάκι όταν πίνετε νερό με λεμόνι και μετά να ξεπλένετε το στόμα σας.

2. Τσάι

Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι ο καφές μπορεί να λεκιάσει τα δόντια μας, αλλά το τσάι μπορεί επίσης να επηρεάσει το χρώμα του σμάλτου.

Επειδή το τσάι περιέχει περισσότερη τανίνη από τον καφέ, είναι ακόμη πιο πιθανό να προκαλέσει μακροχρόνιο αποχρωματισμό.

Η κατανάλωση ενός ποτηριού νερού μετά από ένα φλιτζάνι τσάι μπορεί να μειώσει τη χρώση.

3. Αποξηραμένα φρούτα

Πολλοί άνθρωποι αντικαθιστούν τα γλυκά με αποξηραμένα φρούτα, αλλά αυτό μπορεί να είναι αρκετά επικίνδυνο για τα δόντια σας.

Οι εταιρείες συχνά χρησιμοποιούν τεχνητό χρωματισμό τροφίμων για να κάνουν τα αποξηραμένα φρούτα πιο ελκυστικά και αυτά μπορούν να λεκιάσουν τα δόντια σας.

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί επίσης να μειώσουν τη φυσική έκκριση σάλιου στο στόμα σας.

Επειδή το σάλιο βοηθά στην καταπολέμηση των βακτηρίων, μπορεί να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα στοματικής υγείας.

4. Σιρόπι αγαύης

Πολλοί άνθρωποι με επίγνωση της υγείας προσπαθούν να αποφύγουν τη ζάχαρη και χρησιμοποιούν φυσικά γλυκαντικά.

Αλλά το συρόπι αγαύης είναι ένα πολύ επεξεργασμένο σιρόπι και έχει επικίνδυνα υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη.

Αυτό μπορεί να βλάψει το συκώτι σας επειδή μετατρέπει τη φρουκτόζη σε λίπος, το οποίο με τη σειρά του, μπορεί να προκαλέσει λιπώδη ηπατική νόσο.

5. Τρόφιμα χαμηλά σε θερμίδες

Περισσότερο από το 80% των ανθρώπων ανακτούν το βάρος μόλις φύγουν από τη διατροφή τους, και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι φταίνε τα τρόφιμα χαμηλών θερμίδων.

Εάν παίρνετε τακτικά λιγότερες θερμίδες από τις ανάγκες του σώματός σας, αυτό προκαλεί επιβράδυνση του μεταβολισμού σας.

Επειδή αυτές οι δίαιτες έχουν συνήθως χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, επηρεάζει τον μυϊκό σας ιστό.

Αντί να περιορίζουν τις θερμίδες, οι γιατροί συνιστούν να τρώτε αρκετή πρωτεΐνη και να προσθέτετε ασκήσεις αντίστασης στη ρουτίνα προπόνησης σας.

6. Συμπληρώματα πρωτεϊνης

Ενώ είναι αλήθεια ότι η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τη δύναμη των μυών και του σώματός σας, η ώθηση να προσθέσετε περισσότερη πρωτεΐνη στα γεύματά σας βασίζεται στο μάρκετινγκ.

Εάν διατηρείτε μια υγιεινή διατροφή, παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη από τα γεύματά σας. Αλλά η πρωτεΐνη με τη μορφή συμπληρωμάτων μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

Μπορεί να προκαλέσει πεπτική δυσφορία εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη και υπάρχει πολύ λίγη έρευνα για τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της.

7. Πράσινοι χυμοί

Ο πράσινος χυμός αποτελεί τάση για την υγεία για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά δεν προσφέρει τόσα οφέλη για την υγεία όσο τα φρούτα και τα λαχανικά.

Οι χυμοί περιέχουν πολύ λίγες φυτικές ίνες, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη σωστή πέψη και τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

8. Τροφές χαμηλές σε υδατάνθρακες

Ιατροί εμπειρογνώμονες προτρέπουν τους ανθρώπους να αποφεύγουν δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες.

Η μείωση των υδατανθράκων μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρήγορα, αλλά η μη λήψη αρκετών υδατανθράκων μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε καρδιαγγειακές παθήσεις.

9. Λάδι καρύδας

Αν και το λάδι καρύδας έχει πολλές μοναδικές ιδιότητες, είναι καλύτερα να το θεωρείτε περιστασιακό.

Τείνει να αυξάνει τα επίπεδα χοληστερόλης και μπορεί πιθανώς να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

10. Προϊόντα χωρίς γλουτένη

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη είναι απαραίτητη για άτομα που πάσχουν από κοιλιοκάκη, αλλά κανοντάς την εθελοντικά μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία σας.

Πολλά ψημένα τρόφιμα χωρίς γλουτένη έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και ζάχαρη.

Υπάρχουν επίσης πολλά υγιεινά τρόφιμα με γλουτένη που μπορούν να δώσουν στο σώμα σας απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

11. Bρώμη

H βρώμη μπορεί να φαίνεται σαν μια καλή επιλογή. Έχει χαμηλές θερμίδες, αλλά είναι γεμάτh με φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

Ωστόσο, η προσθήκη μιας κουταλιάς φυστικοβούτυρου ή ορισμένων αμυγδάλων όχι μόνο θα την κάνει πιο θρεπτική, αλλά θα σας βοηθήσει επίσης να αισθανθείτε γεμάτοι για περισσότερο

Μοιράσου το: