Πεινάς επειδή έχεις άγχος; 10 Αποτελεσματικά κόλπα για να το καταπολεμήσεις !

Ο σύγχρονος ρυθμός ζωής, εργασίας και καθημερινών ανησυχιών μπορεί εύκολα να μας οδηγήσει στο να αισθανθούμε άγχος. Γι’ αυτό τις περισσότερες φορές, στρεφόμαστε στο φαγητό έτσι ώστε να νιώσουμε καλύτερα και να ηρεμήσουμε.

Είναι εκείνη η στιγμή που το φαγητό μπορεί να γίνει ο χειρότερος εχθρός μας: καταναλώνουμε περιττές θερμίδες και μετά αισθανόμαστε ένοχοι που τις έχουμε καταναλώσει.

Γίνεται ένας φαύλος κύκλος που είναι δύσκολο να ξεφύγουμε, αλλά ευτυχώς, υπάρχουν μερικές εύκολες λύσεις. Εδώ είναι τα ευρήματά μας

1. Μάσησε τσίχλα

Chewing Gum Losing its Pop

Η τσίχλα είναι μια πολύ αποτελεσματική θεραπεία για τη μείωση του στρες. Όταν αρχίζετε να αισθάνεστε ανήσυχοι ή αναστατωμένοι, μπορείτε να μασάτε τσίχλα χωρίς ζάχαρη έτσι ώστε να σας βοηθήσει να παραμείνετε focus.

Επίσης, σύμφωνα με αυτήν τη μελέτη, το μάσημα τσίχλας χωρίς ζάχαρη μπορεί να μειώσει την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την ποσότητα ενέργειας που καταναλώνουμε καθημερινά. Αυτά είναι πολύ καλά νέα!!!

2. Πιες τσάι

Free picture: drink, tea, glass, fruit, citrus, beverage, lemon

Κάθε φορά που αισθάνεστε άγχος και θέλετε να τρέξετε στο ψυγείο, επιλέξτε να φτιάξετε ένα τσάι.

Όχι μόνο θα νιώσετε πιο χαλαροί, αλλά θα είστε επίσης σε θέση να ενυδατώσετε το σώμα σας και να εξαλείψετε τις τοξίνες. Το πιο σημαντικό είναι ότι θα νιώσετε ικανοποιημένοι!!

3. Πείτε όχι στα διεγερτικά ποτά

pros and cons of drinking lemon water

Ο καφές και κάθε είδος αφέψημο που περιέχει καφεΐνη, είναι γνωστό ότι είναι εχθροί με την ηρεμία και τη χαλάρωση.

Αυτή η ουσία (που συνήθως συνδυάζεται με ζάχαρη) αυξάνει την ποσότητα της αδρεναλίνης που υπάρχει στο σώμα σας και ενισχύει τα συμπτώματα του στρες και του άγχους.

Έτσι λοιπόν, ενεργοποιείται ένας φαύλος κύκλος: αισθάνεστε πιο αγχωμένοι και θέλετε να φάτε περισσότερο.

Γι’ αυτό, αντί να πάρετε πρωινό με καφέ ή να πιείτε μια σόδα στο μεσημεριανό σας γεύμα, είναι καλύτερα να επιλέξετε ένα φλιτζάνι τσάι ή ένα ποτήρι λεμονάδα.

4. Φάτε πικάντικο φαγητό, αλλά όχι κάθε μέρα

New Study Finds Eating Spicy Food Doubles Your Chances of Dementia | Best  Life

Ορισμένες έρευνες ισχυρίζονται ότι η προσθήκη καυτερών πιπεριών στο γεύμα σας θα μπορούσε να μειώσει την όρεξή σας.

Η καψαϊκίνη – η ουσία που κάνει τις πιπεριές καυτερές – κάνει το σώμα να αισθάνεται γεμάτο και καίει περισσότερες θερμίδες από άλλα τρόφιμα.

Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα σας χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια για να επεξεργαστεί τη θερμότητα από τις καυτές πιπεριές.

Έτσι, εάν αισθάνεστε άγχος, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτό το τέχνασμα για να ικανοποιήσετε την όρεξή σας και να αποφύγετε να φάτε ξανά αμέσως μετά το γεύμα σας.

Απλά προσέξτε να μην το χρησιμοποιείτε καθημερινά, γιατί διαφορετικά το σώμα σας θα το συνηθίσει και δεν θα παράγει το ίδιο αποτέλεσμα.

5. Αποφύγετε το κόκκινο και το κίτρινο στα τρόφιμα

Our Favorite Homemade Caesar Salad

Γνωρίζατε ότι τα χρώματα έχουν τεράστια επίδραση στην όρεξή σας; Όταν βλέπουμε ένα γεύμα ή ένα περιτύλιγμα με μία από τις αποχρώσεις που αναφέρονται στον τίτλο, ο εγκέφαλός μας ενεργοποιεί μια σειρά μηχανισμών που μας κάνουν να αισθανόμαστε πεινασμένοι.

Γι’ αυτό συνιστάται να αποφεύγετε τα τρόφιμα με αυτά τα χρώματα στην κουζίνα σας εάν θέλετε να χάσετε βάρος.

6. Φάτε τρόφιμα που σας βοηθούν να παράγετε την «ορμόνη ευτυχίας»

Φρούτα και Διατροφή - Sustenium.gr

Η σεροτονίνη είναι γνωστή ως «ορμόνη της ευτυχίας», επειδή είναι υπεύθυνη για τη ρύθμιση της διάθεσής μας.

Όταν τα επίπεδα σεροτονίνης είναι χαμηλά, έχουμε την τάση να αισθανόμαστε πιο αγχωμένοι και συναισθηματικά ασταθείς, κάτι που μπορεί να μας οδηγήσει να λαχταρούμε περισσότερο φαγητό σε μεγαλύτερες ποσότητες.

7. Φάτε ψωμί με ελαιόλαδο για πρωινό

Rosemary olive oil bread. | esti olive oil Blog

Όλοι αγαπάμε ένα πρωινό πλούσιο, ειδικά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ωστόσο, μια μελέτη διαπίστωσε ότι ορισμένα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ακόρεστα λίπη, όπως αβοκάντο, ελαιόλαδο και ξηροί καρποί, είναι πολύ αποτελεσματικά για τον εγκέφαλό σας.

Εάν περνάτε από μια αγχωτική περίοδο, σκεφτείτε να αλλάξετε πρωινό και να φάτε ψωμί με λίγο ελαιόλαδο, αντί για αυγά και τηγανίτες.

8. Ενεργοποιήστε τη μύτη σας με το άρωμα της μέντας

10 Effective Tricks to Fight the Hunger Caused by Anxiety and Stress

Υπάρχουν στοιχεία που υποδηλώνουν ότι το άρωμα της μέντας μπορεί να λειτουργήσει ως ένα καλό συμπλήρωμα για να μειώσει την όρεξη και να σας βοηθήσει να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μπορείτε να διατηρήσετε ένα αιθέριο έλαιο με αυτό το άρωμα στο χέρι και να το μυρίζετε κάθε φορά που αισθάνεστε άβολα ή αγχωμένα.

Όχι μόνο θα απολαύσετε ένα ευχάριστο άρωμα, αλλά θα βοηθήσετε επίσης το σώμα σας ώστε να μην τρώει περιττά τρόφιμα.

9. Φάτε κάτι όταν νιώθετε αγχωμένοι

Get cracking: Why you should eat more nuts | Chicago Health

Εάν αντιμετωπίζετε συμπτώματα άγχους επιλέξτε ένα υγιεινό σνακ – σκεφτείτε γενικά ξηρούς καρπούς, αλλά ειδικά καρύδια, μισή μπανάνα ή κόκκινα φρούτα.

10. Αφιερώστε 20 έως 25 λεπτά για το γεύμα σας

Eating Slowly: This Study Suggests A Simple Trick To Help You Lose Weight

Μερικές φορές ο γρήγορος και ταραχώδης ρυθμός στον οποίο ζούμε, μας οδηγεί στο να φάμε βιαστικά. Ίσως επειδή κάθεστε μπροστά στον υπολογιστή και τρώτε μεσημεριανό ενώ εργάζεστε ακόμα. Ή ίσως τρώτε δείπνο ενώ ελέγχετε το κινητό σας ή τα e-mail σας.

Είναι πολύ σημαντικό να αφιερώνετε τουλάχιστον 20 έως 25 λεπτά για να φάτε ήσυχα και χωρίς περισπασμούς.

Με αυτόν τον τρόπο, θα δώσετε στον εγκέφαλό σας τον απαραίτητο χρόνο για να επεξεργαστείτε αυτό που κάνετε και τελικά να αισθανθείτε γεμάτοι. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποφύγετε την κατανάλωση περιττών θερμίδων.

Μοιράσου το: